6.1: Crédits i agraïments

Crèdits

Els i les alumnes de 3r de Primària del Col·legi Públic San José de Calasanz de València hem estat investigant en els llibres i en internet moltes coses sobre Jaume I, mirant fotos, buscant armes i fent visites virtuals a tots els racons de València que pogueren recordar al rei Jaume I.

I el nostre professor, Emilio Martín es va recórrer molts llocs de València fent fotos i vídeos sobre els llocs per on va passar Jaume I, després en l'ordinador, ens ensenyava les coses que havia fotografiat, ens posava els vídeos i ens explicava anècdotes i coses curioses del rei, per això en la nostra web totes les fotos són originals. Ell va fer esta pàgina però nosaltres li ajudarem molt amb la nostra investigació i les nostres idees. A més cada any investigarem més i ho afegirem a la web, per a conéixer millor el rei Jaume I que enguany complix 800 anys del seu naixement.

Colegi: C. P. San José de Calasanz de València
Professor: Emilio Martín
Alumnes: 3r de Primària

Agraïments:

Click per ampliar
A tots ells, els regalem la flor més forta i més bonica que va nàixer entre les pedres del vell monestir d'El Puig

Bibliografia i adreces d'internet utilitzades | Vídeo 8: Crèdits i agraïments | Anem al cine